Kategoria: Banki

Konto walutowe

Konto walutowe

Kiedyś to Panie było, dewizowcy jedni! Tacy to mogli sobie za dolary albo marki w Pewexach kupować? A my!? Kartki na cukier, na alkohol, na paliwo. Zaraza porządnego robotnika wyzyskiwująca! Czasy się zmieniły, od...

Karta przedpłacona, czyli „plastik” bez zobowiązań.

Karta przedpłacona, czyli „plastik” bez zobowiązań.

Wielu z nas korzysta z telefonów na kartę, karty prepaid. Cenimy je za brak jakichkolwiek zobowiązań, nie podpisujemy umowy, nie płacimy abonamentu. Rozmawiamy tyle, za ile doładowaliśmy konto numeru. Jeśli kwota się wyczerpie, możemy...

Jak uciec od opłat za prowadzenie konta?

Jak uciec od opłat za prowadzenie konta?

Prezentując Państwu materiał o kontach dla najmłodszych zwróciliśmy uwagę, na darmowość kont poniżej 18 lub 26 roku życia. Niestety każdy z nas prędzej czy później stanie się osobą pełnoletnią i zasady konta dla młodych...

Jak porównać koszt kredytu w kilku bankach

Jak porównać koszt kredytu w kilku bankach

Kwestie związane z kredytami pojawiały się na naszej stronie już wielokrotnie. Opisywaliśmy chwilówki, kredyty konsolidacyjne, czy kredyty hipoteczne. W tekstach tych zawsze radziliśmy aby nie wybierać w ciemno. Proponowaliśmy aby przejść się po placówkach...

Bankowość internetowa

Bankowość internetowa – wady i zalety

Bankowość internetowa pojawiła się w Polsce pod koniec 1998 roku. Wtedy Powszechny Bank Gospodarczy w Łodzi zaoferował możliwość prowadzenia i obsługi rachunku bankowego za pomocą Internetu. Rosnące zainteresowanie bankowością internetową zawdzięczamy mBankowi, który był...

Jak rozwiązać spór z bankiem

Jak rozwiązać spór z bankiem?

Nawet tak dokładnym instytucjom jak banki zdarzają się błędy i niedopatrzenia, na które powinniśmy szybko reagować. Korzystanie z usług bankowych to dla nas wszystkich wielkie udogodnienie, a czasami ratunek z niejednej finansowej opresji. Jednak to my jesteśmy klientem banku i...

Reklamacja w banku

Reklamacja w banku. Jak złożyć reklamację w banku?

Nawet w bankach, które cieszą się uznaniem większości klientów mogą zdarzyć się problemy. Mogą to być źle naliczone opłaty, niezrealizowane dyspozycje klienta, czyli wszelkie zaniedbania lub błędy pracowników. Jakie działania podjąć w takiej sytuacji?...